.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرائت بخشی از پاسخ خانواده آیت الله هاشمی در صحن علنی مجلس:
رسایی: دوره خوراندن جام زهر گذشته است/ خانواده هاشمی: این تهمت را درکنار دیگر تهمت‌ها می گذاریم
شمال نيوز: از شبی که توهین و تهمت به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در قالب مناظره انتخاباتی از رسانه ملی پخش شد و فرهنگ‌سازان جامعه با اهداف محدود انتخاباتی به‌به و چه‌چه گفتند، این رذیله اخلاقی در کشور وارد فاز جدیدی شد.

نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت در جلسه علنی امروز قرائت شد.

به گزارش شمال نيوز ، خانواده آیت الله هاشمی در این نامه نوشته بودند که هدفشان دفاع از نظام و مکتب اسلامی است نه دفاع از خانواده. در این نامه 9 صفحه ای که از سوی هیات رئیسه مجلس خلاصه شده بود، نوشته شده بود: امام راحل زنده بودن نظام را به زنده بودن ایشان پیونده زده​اند و رهبری هم گفته اند که هیچ کس برای من هاشمی نمی​شود.

در این نامه به خطبه​های مقام معظم رهبری و سابقه آشنایی این دو یار نظام اشاره شده و آمده بود: به گفته مقام معظم رهبری، ایشان قبل از انقلاب اموالش را صرف انقلاب کرد و بعد از انقلاب هم اندوخته​ای از انقلاب برای خودش درست نکرد. مردم خانواده هاشمی و پدر این خانواده را می​شناسند که قبل از انقلاب در مبارزات ضد رژیم بازداشت شد وپس از پایان دوره ریاست جمهوری اش نیز رئیس قوه قضاییه وقت اعلام کرد که اموال او اضافه نشده است.

در پایان این نامه آمده بود: این تهمت رادر کنار دیگر تهمت ها از ابتدای انقلاب می گذاریم. سر خم می سلامت شکند اگر سبویی.

به گزارش شمال نيوز، متن كامل نامه خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس، اعضای هیأت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

مردم شریف و اخلاق‌مدار ایران اسلامی

سلام علیكم

اگرچه توهین و تهمت به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و یاران دیرین امام(ره) كه از شروع مبارزات مردم ایران اسلامی علیه طاغوت و طاغوتیان و پیروزی آنان بر اندیشه‌های استعماری، استبدادی، سلطنت‌طلب‌ها، توده‌ای‌ها و منافقین خلق سابقه‌ای 50 ساله دارد، اما آنچه كه روز سه‌شنبه 28 آذر 1391 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آن هم در تریبونی باز كه حداقل 70 میلیون جمعیت ایران از طریق پخش زنده رادیویی، امكان استماع آن را داشتند، اتفاق افتاد، از جهاتی متفاوت بود و همین تفاوت، خانواده آیت‌الله هاشمی را بر آن داشت تا علی‌رغم میل باطنی در این شرایط حساس كه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و مردم به اختلافات خانوادگی دوستداران نظام دل‌خوش كرده‌اند و افرادی فریب‌خورده و یا نادان، دانسته یا ندانسته به آن دامن می‌زنند، مطالبی را نه در دفاع از یك خانواده یا شخص، بلكه در دفاع از اخلاق اسلامی و انسانی و نظامی مبتنی بر مكتب اهل بیت(ع) بیان دارد كه سالهاست مظلومانه در رسانه‌ها و محافل مختلف حقیقی و مجازی، مورد هجمه قرار می‌گیرند و مانند نطق اخیر در تریبون رسمی مجلس شورای اسلامی، با واژگانی غیراخلاقی لگدكوب می‌شوند.

همگان در این سالها به خوبی می‌دانند رویه و منش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در برخورد با این‌گونه تخریب شخصیت‌ها كریمانه بوده و آنچه برای ایشان مهم است، فقط وحدت و تقویت وفاق ملی و بازگشت به رویه اعتدال و سرسپردگی به قانون است.

البته مطابق همین قانون اساسی كه خود ناطق نیز به بعضی از اصول آن در این نطق استناد كرده است، در فصل یازدهم و به ویژه اصل 156 آن به صراحت قید شده است: «رسیدگی و صدور حكم در مورد تظلمات، تعدیات، شكایات و حل وفصل دعاوی و رفع خصومت و اخذ تصمیم و اقدامات لازم در آن قسمت را هم (كه از امور حسبه است) قانون معین می‌كند و از وظایف قوه قضائیه است.»

انتظار می‌رود دادگاه محترم ویژه روحانیت چنانچه این اظهارات را نوعی تعدّی به حریم و منزلت دیگران می‌داند، به صورت قانونی همانند مواردی كه از قبل به آنها عمل كرده است، اقدام نماید. چون هیچ كس حق ندارد قبل از اینكه متهمی در دادگاه‌های صالحه و به موجب حكم قطعی محكوم شود، جرایمی را به وی منتسب كند. مضافاً اینكه فرد موردنظر، هنوز به دادگاه نرفته و حتی اگر فرضاً در دادگاه بدوی هم محكوم شود، كسی حق ندارد او را مجرم معرفی كند یا با این عنوان از وی نام ببرد. حال آنكه در این نطق، علاوه‌ بر اینكه نام متهم اصلی آورده و از اوصاف ام‌الفساد، غول مفسد و... استفاده شده است، از كلمات و عباراتی چون «مشاور اصلی» نیز استفاده شده كه متعرّض افراد دیگر است كه ارتباطی با پرونده اتهامی ندارند و طرح آن در نطق علنی مشمول اصل 86 قانون اساسی نیست.

البته دادستانی تهران طی بیانیه‌ای در یازده بند و مستند به دلایل حقوقی گفت كه ناطق روز سه‌شنبه مجرم و دروغگوست و انشاءالله مردم ایران مطلع خواهند شد كه سرنوشت این اعلام جرم به كجا می‌رسد.

السابقون و دلسوختگان انقلاب و مردم عزیز ایران به خوبی به یاد دارند كه چگونه پس از پیروزی انقلاب و تشكیل نظام اسلامی، طیف وسیعی از سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، چریك‌های فدایی خلق و... انواع و اقسام توهین‌ها، تهمت‌ها و توطئه‌ها را علیه همه مردان راستین انقلاب به‌ویژه «سه یاور خمینی» به راه انداختند.

حتی واژگانی چون «شاه كلید» هم برای توهین و تهمت به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان تازگی ندارد و مردم خوب به یاد دارند كه افراطیون دیگری نیز كه دین را افیون ملت‌ها می‌دانستند، برای ضربه زدن به نظام، با همین ادبیات به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌تاختند كه امام راحل پس از ترور آیت‌الله هاشمی توسط گروه منحرف فرقان در پیامی، زنده بودن نهضت را به زنده بودن ایشان پیوند زدند و رهبری معظم انقلاب هم درست در پایان هشت سال دوره ریاست جمهوری ایشان در پای صندوق رأی با صراحت هر چه تمام‌تر فرمودند: «هیچ كس برای من هاشمی نمی‌شود»

برای شخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ولایت فقیه به عنوان یك اصل مترقی در قانون اساسی و به عنوان یك سرمایه معنوی در فقه شیعه بسیار بالاتر از آن است كه در منازعات سیاسی از آن هزینه نمایند، تا چه رسد در پاسخ به ناسزاگویی‌ها. اما این چه ولایت‌پذیری و ادعای ولایت‌مداری از سوی یك نماینده مجلس است كه در ناسزاگویی به آن استناد می‌كند و در تأكید بر نطق خویش، می‌گوید: «من به وظیفه‌ام عمل كرده‌ام!!»

در همین زمینه به خطبه‌های جمعه ولی‌امر مسلمین كه به جای دو ركعت نماز خوانده می‌شود، درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توجه فرمایید: «آقای هاشمی را همه می‌شناسند. من شناختم از ایشان مربوط به بعد از انقلاب و مسئولیت‌های بعد از انقلاب نیست. من از سال 1336 یعنی 52 سال قبل ایشان را از نزدیك می‌شناسم. آقای هاشمی از اصلی‌ترین افراد نهضت در دوران مبارزات بود. از مبارزین جدی و پیگیر قبل از انقلاب بود. بعد از پیروزی انقلاب از مؤثرترین شخصیت‌های جمهوری اسلامی در كنار امام بود. بعد از رحلت امام هم در كنار رهبری تا امروز. بارها این مرد تا مرز شهادت پیش رفته است. قبل از انقلاب، اموال خود را صرف انقلاب می‌كرد، به مبارزین می‌داد. اینها را خوبست كه جوانان بدانند. بعد از انقلاب ایشان مسئولیت‌های زیادی داشت. هشت سال رئیس جمهور بود، قبلش رئیس مجلس بود، بعد مسئولیت‌های دیگری داشت و در طول این مدت هیچ موردی را سراغ نداریم كه ایشان برای خودش یك اندوخته‌ای از این انقلاب درست كرده باشد. اینها حقایقی است كه باید دانست.»

متأسفانه باید گفت از شبی كه توهین و تهمت به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در قالب مناظره انتخاباتی از رسانه ملی پخش شد و فرهنگ‌سازان جامعه با اهداف محدود انتخاباتی به‌به و چه‌چه گفتند، این رذیله اخلاقی در كشور وارد فاز جدیدی شد و بعدها كه به بهانه برخورد با یك فرزند ایشان در كنار مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری تكرار شد، رشد كرد و اینك به بهانه برخورد با فرزند دیگر ایشان، چنان نهادینه شد كه یك نفر در كسوت روحانی، به عنوان نماینده مردم، در تریبون مجلس و از طریق صدای جمهوری اسلامی ایران فحاشی می‌كند، در حالی كه رهبری انقلاب در زمانی كه یكی دیگر از همفكران همین شخص، به یكی دیگر از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی- البته نه از تریبون رسمی- فحاشی كرده بود، در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان در فرازی از بیاناتشان فرمودند: «فضای اهانت و هتك حرمت در جامعه، یكی از آن چیزهایی است كه اسلام مانع از آن است، نباید این اتفاق بیفتد. فضای هتك حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسی است. انتقاد، مخالفت، بیان عقاید، با جرأت، هیچ اشكالی ندارد، اما دور از هتك حرمت‌ها و اهانت‌ها و فحاشی و دشنام و این چیزها. همه هم در این زمینه مسئولند. این كار علاوه بر اینكه فضا را آشفته می‌كند و اعصاب آرام جامعه را به هم می‌ریزد- كه امروز احتیاج به این آرامش هست- خدای متعال را هم از ما خشمگین می‌كند. من می‌خواهم این پیامی باشد به همه‌ی آن كسانی كه یا حرف می‌زنند، یا می‌نویسند، چه در مطبوعات، چه در وبلاگ‌ها. همه‌ی اینها بدانند، كاری كه می‌كنند، كار درستی نیست. مخالفت كردن، استدلال كردن، یك فكر سیاسی غلط یا یك فكر دینی غلط را محكوم كردن، یك حرف است، مبتلا شدن به این امر خلاف اخلاق و خلاف شرع و خلاف عقل سیاسی، یك حرف دیگر است؛ ما این دومی را به طور كامل و قاطع نفی می‌كنیم؛ نباید این كار انجام بگیرد. متأسفانه بعضی این كار را می‌كنند. من به خصوص به جوان‌ها توصیه می‌كنم. بعضی از این جوان‌ها بلاشك مردمان بااخلاص و مؤمن و خوبی هم هستند، اما خیال می‌كنند این وظیفه است؛ نه، من عرض می‌كنم این خلاف وظیفه است، عكس این وظیفه است.»

دشمن خوب می‌داند كه «ام‌الفساد و اختاپوس» خواندن یكی از یاران پرسابقه انقلاب، یعنی ایجاد شك و تردید در باور مردم به نظام اسلامی و كسانی كه با تحمل شكنجه و زندان و تبعید آن را به وجود آوردند و در دوران تثبیت، تداوم و تاكنون در عالی‌ترین مصادر امور هستند و پس از مسئولیت‌های فراوان در شورای انقلاب، مجلس شورای اسلامی، دفاع مقدس و ریاست جمهوری، برای چندمین دوره از سوی رهبری معظم انقلاب به عنوان رئیس عالی‌ترین مجمع مشورتی خویش و داوری انتخاب می‌شود.

مردم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان را می‌شناسند و می‌دانند پدر این خانواده سالها قبل از شروع علنی نهضت اسلامی، در عاشورای سال 1337 در همدان به خاطر انتقاد از مفاسد حكومت‌های سلطنتی، بازداشت و پس از آزادی از شهر اخراج شد و با شروع مبارزات، وقتی رژیم پهلوی می‌خواست عرصه را بر مراجع، علما و طلبه‌ها تنگ نمایند، جزو اولین سربازان طلبه‌ای!! بود كه از قم به پادگان نظامی در تهران آورده شد و از همان زمان تا پیروزی انقلاب، زندگی ایشان در متواری بودن، شكنجه، بازداشت، زندان، ممنوعیت از منبر بود و حتی حكم اعدام ایشان (با استناد به اسناد ساواك) در بیدادگاه‌های پهلوی صادر و با دخالت علما و مراجع قم و نجف جلوگیری شد.

مادر این خانواده از دو سو، ریشه در دو خاندان اصیل و پرافتخار سادات مرعشی و مرحوم آیت‌الله سیدمحمدكاظم طباطبایی معروف به صاحب عروه‌الوثقی دارد و در تمام سالهای مبارزه، ضمن همراهی با شوهر، مسئولیت اداره فرزندان را در غیاب پدر داشت.

فرزند بزرگ این خانواده، فاطمه هاشمی است كه علاوه بر تحمل رنج‌های دوران مبارزه، در اسناد ساواك (دوران مبارزه، جلد 2، صفحه 1020) از جمله افراد تحت مراقبت در مدرسه بود و پس از فراغت از تحصیل، مسئولیت اداره نهاد ارزشمند بنیاد بیماری‌های خاص را از سال 1375 تا امروز – آن هم بدون دریافت یك ریال حقوق- عاشقانه و مخلصانه به عهده گرفته و مطمئناً مردم و مخصوصاً كسانی كه متأسفانه در خانواده خود بیمار خاص دارند، از بركات این نهاد مطلع هستند.

فرزند دوم خانواده محسن هاشمی است كه به خاطر نیاز كشور به تخصص علمی‌اش در صنایع موشكی، تحصیل در مقطع دكترا را نیمه‌كاره رها كرد و به كشور آمد و در پایه‌گذاری این صنعت نقش به‌سزایی داشت و در دوران ریاست جمهوری پدر، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور بود و پس از آن در مسئولیت مدیرعامل متروی تهران، مردم این شهر از خدمات ایشان اطلاع دارند.

فرزند سوم این خانواده فائزه، در یكی از بخش‌های غریب و مورد غفلت كشور، یعنی ورزش بانوان نقش سازنده‌ای داشت و در دوره پنجم با رأی قاطع مردم تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی بود.

پس از دیپلم در دانشگاه الزهرا لیسانس گرفت و مقاطع عالی را در دانشگاه آزاد و خارج از كشور سپری كرد و پس از دفاع از رساله دكترای خویش در رشته حقوق بین‌الملل، به عنوان مدیر گروه حقوق در واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی مشغول بود.

فرزند چهارم خانواده مهدی، پس از رسیدن به سن بلوغ تا پایان جنگ در جبهه‌ها و در خطوط مقدم بود كه جانباز شیمیایی است و به تأیید پزشكان 9 درصد ریه‌اش سیاه است.

پس از جنگ با تأسیس شركت دولتی صنایع دریایی، چندین تكنولوژی برتر را تقدیم كشور كرد. ساخت سكوهای عظیم حفاری در دریا، ساخت لوله‌های قطور و مهم نفت و بكارگیری آنها در كف دریا و آوردن تكنولوژی حساس حفاری‌های افقی چاه‌های نفت كه علی‌رغم تحریم‌های شدید كشور، این شركت هنوز در داخل و خارج طرح‌های مهمی در دست اجرا دارد و شروع ساخت اولین فاز گاز پارس‌جنوبی و پایه‌گذاری منطقه فوق‌العاده مهم عسلویه و راه‌اندازی مركز بهینه‌سازی مصرف سوخت از جمله خدمات ارزشمند او به كشور است كه تا قبل از آن، بی‌سابقه بود.

آخرین فرزند خانواده یاسر است كه از نوجوانی به جبهه رفت و مدال جانبازی را به سینه خویش آویخت. پس از تحصیل ابتدا در جهاد سازندگی و پس از آن در دفتر پدر در مركز تحقیقات استراتژیك مشغول شد و نقش اساسی در رونق صنایع جنبی لبنی كشور ایفا كرد.

این خانواده‌ای كه ناطق مجلس آن را اختاپوس و مفسد می‌‌خواند، از سالها پیش كه پدر به جرم همراهی امام و مردم محبوس بود، تفریحات روزهای تعطیل را در اطراف زندان‌های قزل‌قلعه، قصر و اوین می‌گذراندند.

خانواده‌ای كه رئیس قوه قضائیه وقت در سال 1376 و پس از پایان 8 سال ریاست جمهوری پدر، اعلام می‌كند كه نه تنها دارایی آنها زیاد نشده، بلكه كم هم شده است.

به این جمله امام راحل توجه و آن را با این تهمت مقایسه كنید كه وقتی در سال 1360 دشمنان انقلاب تهمت‌های مالی به یاران صدیق نظام می‌زدند، در تیر ماه همان سال می‌فرمایند: «شایعه‌سازی می‌كنند كه اجناس جنگ‌زده‌ها می‌رود توی جیب آقای بهشتی، آقای خامنه‌ای و آقای هاشمی.» (صحیفه امام، جلد 15، صفحه 23)

خانواده‌ای كه مقام معظم رهبری پدر خانواده را با صفات «متدیّن، متعبد، جزو صلحای زمان، عالمی متفكر، سیاست‌مداری هوشمند، فقیهی زمان‌شناس، مجاهدی خستگی‌نشناس و برادری مهربان برای ضعیفان» (پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آرشیو بیانات) به جامعه معرفی می‌كند، اما یك نماینده كه ادعای ولایت‌مداری دارد، كلماتی می‌گوید كه كاش سهواً و از روی احساسات بوده‌ باشد، اما در مصاحبه‌های متوالی پس از نطق می‌گوید: «هیچ كجای نطق را توهین‌آمیز نمی‌دانم» و حتی این توهین و تهمت‌ها را «واقعیت‌هایی می‌داند كه آنها را كنار هم جمع كرده و صریح گفته!!»

در پایان ذكر این نكته ضروری است كه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان این توهین و تهمت را هم در كنار دیگر تهمت‌های از اول انقلاب اسلامی تاكنون می‌گذارند و با یادآوری این جمله امام كه فرموده بودند: «احتمال قوی می‌دهم پس از من برای انتقام‌جویی از من به بعضی از نزدیكانم و دوستانم تهمت‌هایی كه من آنها را ناروا می‌دانم، بزنند و به آتشی كه باید مرا بسوزانند، آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند.» (پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه) به ارواح منور آن پیر فرزانه و همه شهدای راه انقلاب اسلامی سلام و درود می‌فرستند و می‌گویند: «سر خمّ می‌ سلامت شكند اگر سبویی»

ضمن تشكر از مردم عزیز ایران، نخبگان و نویسندگان جامعه كه پس از نطق با تماس‌های مكرر تلفنی و نوشتن مقالات متعدد، به محكومیت این توهین و تهمت پرداختند و همچنین سپاس ویژه از اعضای هیأت رئیسه و شما نمایندگان محترم كه فرصت این پاسخگویی را فراهم كردید، بر حقانیت نظام اسلامی و انشاءالله دوام آن تا ظهور حضرت حجت(عج) تأكید داریم و می‌گوییم:

سنگ بد گوهر اگر كاسه زرّین بشكست

ارزش سنگ نیفزاید و زر كم نشود.

خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 

همچنين حجت‌الاسلام حمید رسایی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: مردم از گرانی رنج می‌برند اما بیش از آن از تبعیض بین یک خانواده به دیگران رنج می‌برند.

وی با انتقاد از عدم توزیع و تکثیر جوابیه‌اش به دادستانی از سوی هیئت رئیسه انتقاد کرد و گفت: شک ندارم اگر جوابیه من فحشنامه علیه یک قوه دیگر بود هیئت رئیسه آن را سریعا توزیع می‌کرد.

وی همچنین درباره جوابیه دفتر هاشمی به نطق هقته گذشته خود، ادامه داد: بیش از 40 روز است که نماینده دولت جوابیه‌ای در خصوص نطق یک نماینده آماده کرده اما هیئت رئیسه کاری نمی‌کند ولی برای گرفتن جوابیه هاشمی، هیئت رئیسه دائما جوسازی و مصاحبه می‌کند.



متن کامل این نطق به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ! در آستانه یوم الله 9 دی قرار داریم. روزی که مردم انقلابی با حضور چند ده میلیونی خود در خیابان ها به تجدید بیعت با امام خامنه ای پرداختند و با بصیرت عاشورایی خود میز محاکمه رأس فتنه و عناصر کوچک تحت لوای او را در خیابان های ایران اسلامی بپا کردند و حکم به اخراج آنها از دایره یاران انقلاب دادند.

9دی هشداری جدی به خواص بی بصیرتی بود که امام خود را تنها گذاشتند اما مردم به این بی بصیرتان کاسب، فهماندند که به هنگامه فتنه ها جای کاسبی نیست بلکه در فتنه باید شفاف بود والا تا سال ها باید پاسخگوی این سئوال مردم باشید که چرا با سکوتتان فتنه گران را یاری کردید.

9دی حتی روز اتمام حجت با خواص مقبول و عمارهای روشنگر در فتنه 88 هم بود که ای کسانی که خود را عمار می دانید، مغرور نشوید، چون با سیدعلی بودید، پیش ما مردم قیمت دارید.

9دی روز محاکمه امثال خاتمی، کروبی، موسوی و بزرگترشان بود و عجبا که هنوز چند سال از روزهای خیانت غفلت و ریاست طلبی و همسویی این جماعت با دشمنان دیرینه مردم ایران اسلامی نگذشته که برخی به دنبال تغییر جای مدعی و متهم هستند و آقایان برای شرکت در انتخابات شرط می گذارند!

بروید خدا را شکر کنید که نظام اسلامی به محاکمه خیابانی تان توسط مردم در یوم الله 9دی 88 اکتفا کرده والا باید از لباس مقدس روحانیت خلع می شدید و اگر حکم فتنه گری تان اعدام نبود، از کشور اخراجتان می کردند.

برخی در این چند سال تلاش کرده اند تا 9دی فراموش شود، چرا ؟ برای این که یوم الله 9دی در حقیقت یادآور همراهی و همسویی این عناصر قدرت طلب و رانده شده به دست ملت، با سردمدارن کفر، سلطنت طلب ها و سرویس های جاسوسی، منافقین، رسانه های بیگانه و رقاصه های دوره طاغوت است. چون 9دی یادآور نه بزرگ مردم به این جریان اختاپوسی است.

برخی دیگر از یادآوری 9دی در عذابند چون این روز، یادآور اشتباه تاریخی شان در برخورد با کودتای 88 است که آن را کدورت یا دعوای بین دو کاندیدا می دیدند نه شمشیرهای بیرون از غلاف برای به مقتل بردن ولایت فقیه.

بگذریم که این جماعت متنبه نشده اند و هر چند در ایام فتنه با سکوتشان به دنبال کاسبی بودند، هنوز هم یکی به نعل می زنند و یکی به میخ و در خدمت رأس فتنه اند.

اما باید 9 دی را پاس داشت چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، پس از تشییع پیکر روح خدا خمینی کبیر، 9دی عظیم ترین اجتماع مردمی در پایداری و ایستادگی بر اصول و آرمان های انقلاب اسلامی است.

9 دی را باید پاس داشت به خاطر شهدای جوان و مخلصی که در هشت ماه دفاع مقدس جنگ نرم برای مقابله با کودتای 88 به شهادت رسیدند. همچون مادر و دختر شهیدی به نام سرور برومند چوکامی و فاطمه رجب پور چوکامی که در کنار حوزه 107 نینوا چادر از سرشان کشیدند و در روز 25 خرداد به دست فتنه گران به شهادت رسیدند. شهدایی همچون حسین غلام کبیری، بهمن جنابی، محمدحسین فیض، میثم عبادی، ناصر امیرنژاد، مسعود خسروی دوست محمدی، مصطفی غنیان، سجاد سبزعلیپور، سجاد قائد رحمتی، یعقوب بّروایه، علی فتح علیان، رامین رمضانی، حسین طوفان پور، حسام حنیفه، سعید عباسی، محرم چگینی قشلاقی، فاطمه سمسارپور، علیرضا افتخاری خاتونی، حمید حسین بیگ عراقی، عباس دیسناد، داود سبزی که اکثریت قریب به اتفاق شان بسیجی بوده و با اسلحه ای که کالیبر آن متعلق به سلاح های رسمی کشور نیست به شهادت رسیدند و خون این شهدا به گردن رؤس فتنه است.

سالروز 9 دی فرا رسیده و در حالی که فتنه گران مدعی شده اند، سوگمندانه هیچ کس از شهدای فتنه یاد نمی کند؟ شهدایی که اکثر قریب به اتفاقشان بسیجی بوده و همگی آنها با اسلحه ای که کالیبر آن از سلاح های رسمی کشور نیست، به شهادت رسیده اند.

کاش برخی از خواص به جای این که دنبال این باشند که تئوری ساکتین فتنه از کدام کره نازل شده، به دنبال آدرس منزل این شهدا می گشتند و از خانواده این شهدا دعوت می کردند تا در این ایام به مجلس بیایند و بوسه بر دستشان بزنیم.

با این همه باید پرسید آیا آنهایی که با حمایت ها ، طراحی ها، خطبه های دشمن پسند و نامه های بدون سلام و السلام در آتش فتنه دمیدند، توان پاسخگویی به خون این شهدا را دارند؟ آیا آنهایی که در مواضع امروزشان ادعا می کنند درکشور تعادل نیست و برای بازگشت تعادل به کشور باید انتخاباتی آزاد، شفاف و قانونی برگزار کنیم و فقط در این صورت است که همه به نتیجه انتخابات سال 92 تمکین می کنند، به دنبال ارسال نامه بدون سلام والسلام دیگری به رهبری هستند!

اگر چنین است، بدانند که این بار هم بسیجیان خمینی همچون کودتای سال 88 آماده شهادتند و هرگز ولی و علی خود را تنها نخواهند گذاشت که دوره خوراندن جام زهر گذشته.

لازم است از صدا و سیما، نشریات و سایت های انقلابی، سخنرانان و صاحبان تریبون و قلم، خواص متعهد، نمایندگان بابصیرت و بویژه همکارن جوانی که دو سال است هفته نامه 9 دی را بر اساس آرمان های یوم الله 9 دی منتشر می کنند، تشکر کنم که بزرگداشت خط یوم الله 9 دی در طول سال یعنی بیمه نامه ای در برابر فتنه های احتمالی کودتاگران داخلی در لباس ?

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 6 دي 1391
اقای رسایی بااین حرفها میان مردم عزیز نخواهی شد/ این ولایت مداری نیست بلکه نوعی افکار افراطی است.
رضا 6 دي 1391
مجلس جای نطق هست و هیچ لزومی نداره دادستانی دخالت کنه اگر دادستان واقعا نسبت به بعضی کارهای نماینده ها نماینده ها نظارت داره مطهری که علیه سپاه حرف زده بود چرا کاری نکرد
و الان فیلشان یاد هندوستان افتاد
محمود اکبری 6 دي 1391
....،این آقا که هنوزبدنیا نیامده بود آقای هاشمی با دیکتاتوری مبارزه می کرد .حالا ایشان کاسه داغتر از آش شده و می گوید از ولایت فقیه دارددفاع می کند .مرد ناحسابی ولایت فقیه را امام ویارانش از جمله آقایان،خامنه ای ،هاشمی، بهشتی و..........احیا نمودند .حالا شما ها شده اید میراث خوار .درد تان چیز دیگری است وبه همان درد خواهید مرد.این کار شما ضد ولایت فقیه است نه ولایتمداری.مطمئن باش در نزد مردم حنایت رنگ نخواهد داشت وتنفرشان نسبت به شما وامثالتان زیادتر خواهد شد.
بچه ولایی 6 دي 1391
افرا طی کسانی هستند که در زمان فتنه فتنه گران سکوت کردند و یا نظاره گر و حامی فتنه گران بودند زمانی که در روز عاشورا در کشور شیعه بیرق امام حسین را به آتش می کشیدند این آ قایون دیدند اما لب فرو بستند.اما رسایی ها در غربت ومظلومیت سید و مولا یمان خامنه ای با روشنگریهایشان باعث حماسه 9 دی شدند و آبرویی برای بی بصیرتان نگذاشتند.گرامی باد حماسه 9دی 88
بچه ولایی 6 دي 1391
بصيرت يعني اينكه بدانيم شمري كه سر از حسين بريد همان جانباز صفين است كه تا مرز شهادت پيش رفت (مقام معظم رهبري)تـــرسیـــم ره امــــام؛ یعنی ۹دی
بر زخــم دل التیـــــام؛ یعنی ۹ دی
مــا منتقمــــان روز عاشــــورائیم
مختـــار! ببیـن! قیــام، یعنی ۹دی
نا شناس 6 دي 1391
ناقه ی جمل پی شد، صفین دگر طی شد، گویید خوارج را، نهروان ۹ دی شد!
نا شناس 6 دي 1391
بنویسید نقشه نقش بر آب، بنویسید فتنه نافرجام
بنویسید تفرقه تعطیل، بنویسید توطئه ناکام
نامه ای فکس سوی آمریکا و تلکسی به مقصد تل آویو
بنویسید آسمان آبی، بنویسید مملکت آرام
از عنایات ایزد منان، سایه افکنده بر سر ایران
همنوایی رهبر و مردم، یادمان شهید و یاد امام
انقلابی که مادرش زهراست، انقلابی که اهل عاشوراست
انقلابی که بیمه ی شهداست، تا خدا هست نیست نافرجام
عهد بستیم وحدت کلمه، جنگ قومی و مذهبی هرگز
قوم ما تا همیشه ایرانی، مذهب ما الی الابد اسلام
کوری چشم دشمنان خدا، نشود فارس از بلوچ جدا
نرسد آفتی به وحدت ما، اهتمام همه به حفظ نظام
هرکسی رغبت حرم دارد، پای بر نفس خویش بگذارد
تاشود باب دیدن حق باز، بست باید ز خون خود احرام
بهروز یاسمی 6 دي 1391
خدایا رهبر عزیز مارا و هاشمی بزرگوار را از شر این افراطیون حفظ کن. ( بهروز یاسمی)
ali reza 6 دي 1391
همه میدونن هاشمی چه زحمات زیادی واسه انقلاب کشیده اگه کسی این انقلاب و نظام رو میخواد نباید به هاشمی و
هاشمیها توهین کنه توهین به هاشمی به نوعی توهین به نظامه
نا شناس 6 دي 1391
عمل آقای رسایی بسیار سخیف و دور از شان ایشان به عنوان روحانی بود. مردم در پیوند با روحانیون ، اخلاق خوش و حسنه انتظار دارند نه اتهام و تهمت به افراد. شاید یکی از دلایل اصلی عدم اقبال چند سال اخیر روحانیون در انتخابات مختلف، همین عملکرد امثال آقای رسایی باشد.
arash 7 دي 1391
خاندان هاشمي بداننددرعرصه كنوني كشوربه دنبال دشمني وكينه ورزي هرشخصي منافع مالي نهفته است آنچنانكه دشمنان ارتباط باآمريكاازاين محل نان مي خورندياپست مي گيرند وسرجايشان ابقامي شوند يادرعرصه دلالي به ميلياردري رسيدند وماايمان دارم كه جناب رسايي هم ........هاشمي ابرمردانقلاب است كه اميدمردم به ايشان است تاازبحران كنوني كه فقروفلاكت درپي هنررسايي ويارانش دامان مردم راگرفته برهاند.مردم خوب مي داننداختاپوس ها كيستند.
حسن 7 دي 1391
با سلام خدمت اقای رسای شما از کدام مردم سینه چاک میزنی اگر فکر میکنی در تهران با جمعیت بالای 12میلیون نفر 200هزار رای اوری افتخار توست وبه ان می نالی اون هم به قول خودت خواص نه عوام پس شما مثل همان کسی هستی که دزد بالای کولش هست داد میزند دزد را بگیرید
نا شناس 7 دي 1391
آقای رسایی بخش هایی از صحبت رهبری در مورد آقای هاشمی را خواندید؟؟ شما ولایت مدارید؟؟؟؟؟ آقای بابصیرت خدا را در نظر بگیر
محمد 7 دي 1391
آقای رسایی تا حالا کجا بودی به اندازه پسر آیت الله هاشمی رفسنجانی سابقه نداری تو این انقلاب هاشمی خیلی مظلوم واقع شد مظلوم تر از بهشتی شما دارین با کوبیدن هاشمی نون میخورید ... اباالفضل علمدار خامنه ای نگهدار
نا شناس 7 دي 1391
رسایی حرف دل مردم را زذ شما می گویید این ولایت مداریست که از حقوق حقه مردم شرکت حفاری صدرا در شما و جنوب کشور تاسیس کرد و یا شرکت بزرگ لبنی را راه انداخت و یا .... ای کاش ما هم جز وابستگان آقای هاشمی بودیم تا هر غلطی که می خواستیم می کردیم و بعد مب گفتیم پدر مان ... است پس هیچ کس حق ندارد جلوی مان را بگیرد و عده ای نماینده ی بلوقلمون صفت هم ما را یاری می دادند.
نا شناس 7 دي 1391
رسايي و دوربر او قصدشان خير نيست
یاسر 7 دي 1391
فرا فکنی و شلوغ بازی و ورود به مباحث غیر تخصصی تا به کی؟ حرف حساب را هفته قبل آقای مطهری عنوان کرده بودند.
سلام 7 دي 1391
چرا نميزاريد آقاي هاشمي و فرزندانش به حق خودشون يعني جان و مال و ناموس مردم برسن
بچه ولایی 7 دي 1391
مدیر محترم شمال نیوز مدیون خون شهذا باشید اگر نظرهای مارا نزنید چرا گزینشی
نا شناس 7 دي 1391
از آقای رسایی بپرسید عملکردش را در حوزه انتخابیه اش چیست برای مردم بازگو کنید بعذ برید دنبال این کارها ...
امیر 8 دي 1391
دوباره نزدیکیهای انتخابات شد حمله به هشمی به عنوان ِ حیله ای برای جمع کردن ِآرا!!!همان کاری که احمدی نژاد 4 سال پیش کرد!!!
نا شناس 8 دي 1391
امثال اقای رسایی که با حمایت اقایانی بارای ...از جمعیت چند میلیونی تهران با پشتیبانی مالی.... بر مصدر مجلس تکیه زده در اوایل اگر کسی مثلا می گفت اقای دکتر احمدی نژاد مثلا سبیلش...است می گفتند >ضد ولایت< ملاک اقای رسایی برای ولایتی وضد ولایتی چیست؟ ایا او تعیین کننده ملاک است؟:::یا امثال اقای عسگر اولادی که سالیان سال در زندان بودند واز معتمدین حصرت امام بودن؟اقایان با این ملاک هایی که شماها اختراع می کنید دارید روز به روز جوانان مارا از روحانیت اصیل جدا می کنید که خیانت بزرگی است؟ اقا اگر واقعا کقاک معظم رهبری را دوست دارید ودلت برای نظام وروحانیت می سوزد در گفته های خود دقت کن
نا شناس 8 دي 1391
دوستان عزیز خواهش میکنم بجای اینکه نسبت به یکدیگر بی احترامی کنیم با منطق پاسخ دهیم
واز سازمان بازرسی کل کشور خواسته شود تا قرارداد مورد اشاره را بررسی وبه مردم گزارش شود تاسیه روی شود هرآنکه در اوغش باشد
نا شناس 8 دي 1391
همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان قم فرموده بودند : " حق و باطل را باید با بصیرت تشخیص داد نه با چهره ها "
از کلیه دولتمردان و صاحبان اثرگذار حکومت که همواره از حمایتهای این ملت بزرگ و همیشه در صحنه سیراب هستند ، عاجزانه درخواست میکنم با شفاف سازی های به موقع و دور از هر گونه ملاحظه کاری ما را در ایجاد آن بصیرت یاری نمایند . زیرا مدتهاست در این وحشت بسر میبرم که نکند روزی من هم بدلیل این بی بصیرتی همانند بسیاری از سپاهیان لشگر یزید که در بی بصیرتی کامل بودند و به گمان خود در جهاد برای اسلام شرکت کرده بودند قرار بگیرم از این رو بار شما دولتمردان و دلسوزان واقعی را بسیار سنگین میدانم و در مقایسه با 1400 سال پیش از نظر امکانات خبررسانی و آگاه سازی بسیار موثرتر میتوان عمل نمود . بنظر بنده در این دوران با وجود این همه دشمن و دشمنیها ، هیچ چیزی بهتر از شفافیت و اعتماد سازی و عکس العمل به موقع موثرتر نخواهد بود. از شما موثرین نظام مخصوصا روحانیت اصیل خواهش میکنم که به این رسالت بزرگ که همان آگاه سازی و ایجاد بصیرت است توجه بیشتری داشته باشند زیرا در برخی موارد تشخیص بسیار سخت است. خدا را شکر میکنم که در شرایط کنونی یک نگاه رهبر و فرمان او کافیست و در زیر سایه همین قدرت است که دولتمردان بیمه شده اند و امیدوارم قدر آن را بدانند و با عمل کرد خود در توسعه آن بکوشند.
نا شناس 8 دي 1391
چرا در کنار محسنات فرزندان ایشان خرابکاری هایشان را بر نشمرده اند. غریب و مظلوم و جانباز و ... این آقا زاده ها که جنگ را دیده اند که روی اصول دفاع مقدس و سفارشان امام و شهدا پایبند نماندند.
یاد خانوادۀ آقای هاشمی نیست همۀ ما یادمان هست که این ها در فتنۀ 88 چه کردند. اول از همه (به صورت علنی) اون حاجیه خانوم از دو طرف اصیل، که روز انتخابات عرض کردند: اگر آقای موسوی رأی نیاورد مردم بریزن تو خیابانها. ای عجب! ای تأسف!
نا شناس 8 دي 1391
شما با کوبیدن اقای هاشمی مخواهید بزرگ بشید که زشت ترین کار برای بک مسلمانه بعدشم اگر این چیزایی که شما میگید پس چرا هاشمی رئیس مجمع هست که توسط رهبری منصوب شده واز طرفی هم عضومجلس خبرگانه که بالانرین رای اورده چرا از احمدی نزاد انتقاد نمی کنید اقای هاشمی که تا امروز کارنامش چه فبل وبعد از انقلاب مشخصه الانم در مقابل دستگاه قضاتسلیم شد وهیچگونه حرفی نزد ولی شما چی . . .
نا شناس 8 دي 1391
رهبری به اين شکل و اندازه از ايشان تعريف نکرده‌اندـ خانواده هاشمی اگر راست می‌گويد، بياناتی از رهبری در تاييد کردار و گفتار فرزندان خانواده نقل قول کند؛ من که تا کنون هيچ سخنی از مقام معظم رهبری در تاييد رفتار فرزندان هاشمی نشنيده‌ام، حتی خود آقای هاشمی در خاطرات خود از مناظره 88 عنوان کرده که زمانی که جهت شکايت از سخنان احمدی نژاد به خدمت مقام معظم رهبری رسيدم، مقام معظم رهبری به من فرمودند:«يک مطلبی هست و آن هم اين که ايشان حرفی درباره شما نزد و درباره فرزندان شما سخن گفت» و من در پاسخ گفتم: «بله درست است اما او به گونه‌ای حرف زد که مردم تصور کردند که درباره من حرف می‌زند و اين درست نيست»؛
نا شناس 8 دي 1391
شما هم در دیدار آقای هاشمی و رهبری حضور داشتید که خاطره نقل می کنید؟؟؟ این خاطره است یا تصورات شما؟؟ کجا آقای هاشمی این رو گفته؟؟؟؟؟
نا شناس 8 دي 1391
شمال نیوز چرا سانسور میکنی ؟ نوشته بودم آقای هاشمی از دادگاه ویژه روجانیت علیه این خدا نشناس شکایت بکند . مگه تو هم نان به نرخ روز میخوری
محسن اربابی 8 دي 1391
از اختلاس 8میلیاردی زمان ایشان که مدیر کل ارشاد قم بودند چه خبر .از حکم تعزیری 6ماه حبس که توسط دادگاه ویژه روحانیت صادر شده بود چه خبر .اینکه این دم از پا برهنه ها می زدماشین 100میلیونی وگوشی اپل 2میلیویونی استفاده می کند ،حرف وعملش از زمین تا آسمان است.آقای محترم .مردم.......نیستند شما را خوب می شناسند ومی دانند که هیچ سهمی در پیروزی انقلاب نداشتی برای دهنت هم زیاد است از آقای هاشمی وخانواده اش حرف بزنی.هاشمی همیشه با اقتدار بوده وهست ودر دل مردم جای دارد از ......شما هراسی ندارد .به قول رئیس جمهور محبوبتان اینقدر بگویید تا ......پاره شود.
نا شناس 8 دي 1391
سلام آقای هاشمی از زمان که رییس جمهورشد بنا سرمایه داری را تو مملکت گذاشت تمام برنامه های صندوق
جهانی پولی رااجرا می کردباعث شد تورم درحدبی سابقه ای بالا رود دشمنش انسان فقیر بود ه هست
نا شناس 8 دي 1391
چه زیبامولای متقیان درنهج البلاغه می فرمایند: حق رابشناسید تااهل حق هم شناخته شوند...معیار را افراد ندانید بلکه معیار راحق بدانید ومادامی که افراد حول محور حق می باشند برحق اندو همین که پای خود را ازمدار حق فراتر گذاشتند‌آنان را ترد کنید. هرکه می خواهند باشند.
علی 9 دي 1391
آفرین برجناب آقای رسایی بانطق بسیارزیبایش مگرمثل هاشمی قبل ازانقلاب کم افرادی بودندکه زیرشکنجه طاغوت قرارگرفتندبه والله قسم افرادخانواده هاشمی اگرازترس مقام عظمای ولایت نباشدمی گویندکه این مملکت مال پدرماست بریدببنیدپسرهاشمی چه ظلمهایی دردانشگاه آزادکردچه بیت المالهایی رابه یغمابردندچه کسی بایدجواب بدهدآقای هاشمی ازچه چیزمی ترسدمگربسرایشان بابقیه ی مردم این جامعه چه فرقی میکنندچرااینقدرسینه چاک فرزندان خودهست .یاداین مردم نمی رودکه درمصاحبه ای که ازایشان سوال کردندکه اگرشمادرزمان مولاعلی (ع) بودیدفکرمیکردیددرجایی ازحکومت قرارداشتیدگفت یکی ازمشاوران آن حضرت .واقعامولاعلی ع ایشان رابعنوان یکی ازمشاوران خودقرارمی داد!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
امیر 10 دي 1391
باسلام
بخدا قسم احساس خطر بیشتر از همیشه در کمین است شمارا بخون شهدا بس کنید اقای رسایی بزرگوار بخاطر رهبر سکوت کنید آنها برای فتنه سکوت کردند شما بخاطر رهبر سکوت کنید آب تو آسیاب دشمن نریزید کیست که نداند فرزندان هاشمی چه کردندوچه می کنند تنها هاشمی نیست همه بزرگان شمارا بخدا بس کنید همه ما بخصوص خانواده شهدا تمام کسانی که بارهبر فرزانه ملت شریف ایران سیاست بازی می کنند از رئیس جمهور گرفته تا همه وهمه مسئولان فشار بیاورند واگذارشان کنیم به خون شهدا شک نکنید عاقبت بخیر نخواهند شد
ناشناس 10 دي 1391
آقاي رسايي
روحاني هستي به جاي خود لكن ببين اخوي پل صراط براي هاشمي و ديگران نيست براي تو هم هست ببينم كه دست و پا ميزني نامه عملت به دست راستت برسه
مواظبت خودت باش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.322 seconds.